ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-02-25 13:07:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Sekretarz Powiatu Kętrzyńskiego
Funkcję Sekretarza Powiatu Kętrzyńskiego pełni Joanna Mazurowska
Telefon: (089) 751 17 18, pokój 45
 
Sekretariat Starosty Kętrzyńskiego
Sekretarka Emilia Schmidt tel. 89 751 75 00, pok 52
 
Wydział zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, organizację przyjmowania obywateli w sprawie skarg i wniosków, załatwianie spraw kadrowych
i szkoleniowych pracowników oraz realizuje zadania dotyczące spraw obywatelskichi administracyjnych.
 
        Do zadań Wydziału należy m.in.:
        1. Dokonywanie analiz zawartych umów i wystawianych na ich podstawie faktur
           oraz opisywanie merytoryczne faktur dot. zużycia mediów i wykonanych usług na rzecz Starostwa.
        2. Prowadzenie spraw związanych z bieżącymi usługami świadczonymi na rzecz Starostwa Powiatowego
           - przygotowywanie umów, w tym monitorowanie ich realizacji i opisywanie merytoryczne faktur wystawianych w oparciu o te umowy.
        3. Prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowej w ramach zamówień publicznych:
            a) wyłanianie dostawców w ramach zamówień publicznych,
            b) zbieranie potrzeb i analizowanie poziomu zużycia materiałów biurowych,
            c) prowadzenie ewidencji zużycia materiałów przez poszczególne wydziały,
            d) realizacja zamówień na materiały biurowe,
            e) dokonywanie zakupów poza trybem zamówień publicznych, w przypadkach prawnie uzasadnionych,
            f) prowadzenie magazynu materiałów biurowych.
        4. Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych w tym:
            a) przyjmowanie zawiadomień o rzeczach znalezionych,
            b) organizowanie ich przyjęcia i przechowywania,
            c) prowadzenie postępowania ustalającego właścicieli rzeczy,
            d) prowadzenie ewidencji kosztów obsługi przyjęcia, przechowania i wydawania oraz pozostałej dokumentacji,
            e) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odmowy przyjęcia rzeczy, sprzedaży oraz przejścia rzeczy znalezionej
                na własność Skarbu Państwa, orzekanie o kosztach postępowania.
        5. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach Starostwa oraz innych zadań z zakresu
            obsługi gospodarczej.
        6. Prowadzenie rejestrów i ewidencji.
        7. Organizacja i nadzór w zakresie prawidłowego funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej udzielanej przez Powiat Kętrzyński
            zgodnie z ustawą o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej ( t.j. Dz.U.2019.294 ) tj.
            a) ustalanie harmonogramów pracy radców, adwokatów i organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego
                w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej,
            b) zamieszczanie niezbędnych informacji na BIP w zakresie działania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
               wraz z ich terminową aktualizacją,
            c) rozliczanie i opisywanie merytoryczne faktur otrzymywanych od radców, adwokatów i organizacji pozarządowej
               udzielających porad prawnych oraz faktur w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej zadania,
            d) zamawianie materiałów biurowych niezbędnych do wykonywania czynności w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej,
            e) terminowe sporządzanie sprawozdań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej.
 
 
Sprawy kadrowe
Marta Kawczyńska tel. 89 751 17 20, pok 57
 
Kompleksowa obsługa kadrowa Starostwa Powiatowego w Kętrzynie oraz kierowników jednostek Powiatu Kętrzyńskiego, w tym m.in. :
  1. prowadzeniem naboru na stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  2. sporządzanie umów o pracę oraz dokumentów dotyczących ich rozwiązania,
  3. ustalanie świadczeń związanych z pracą,
  4. wypełnianie i przekazywanie do ZUS oraz innych instytucji niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców,
  5. prowadzenie spraw dotyczących szkoleń dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa Powiatowego w Kętrzynie,
  6. prowadzenie spraw związanych z praktykami i stażami,
  7. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem akt osobowych pracowników Starostwa Powiatowego w Kętrzynie i kierowników jednostek organizacyjnych podległych powiatowi,
  8. prowadzenie praktyk studenckich i uczniowskich w Starostwie i współdziałanie w tym zakresie z uczelniami, szkołami i instytucjami kierującymi słuchaczy na praktyki,
  9. nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,
  10. nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych.
« powrót do poprzedniej strony