Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Wycinka drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: Tryb podstawowy bez negocjacji
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 2021/BZP 00273621/01
Termin składania ofert / wniosków: 2021-11-29 09:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2021-11-29 09:30:00
Miejsce złożenia oferty: https://ogloszenia.publicomat.pl/
Treść:
INFORMACJA
Regulaminy i instrukcje dotyczące korzystania z platformy PUBLICOMAT są dostępne:
Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy PUBLICOMAT pod adresem: https://ogloszenia.publicomat.pl/
Bezpośredni dostęp do postępowania: https://ogloszenia.publicomat.pl/notices/preview/00G4CJJZ1J5L8YIQ5Z8NYDALN?tab=1
- tam jest zamieszczona i aktualizowana dokumentacja związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia (SWZ, załączniki do SWZ, Wyjaśnienia, Modyfikacje, Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia, Informacja o złożonych ofertach, Informacja o wyniku lub unieważnieniu postępowaniu) możliwa do bieżącego obserwowania bez obowiązku posiadania konta na platformie.
Bezpośredni dostęp do postępowania: https://ogloszenia.publicomat.pl/notices/preview/00G4CJJZ1J5L8YIQ5Z8NYDALN?tab=1
- tam jest zamieszczona i aktualizowana dokumentacja związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia (SWZ, załączniki do SWZ, Wyjaśnienia, Modyfikacje, Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia, Informacja o złożonych ofertach, Informacja o wyniku lub unieważnieniu postępowaniu) możliwa do bieżącego obserwowania bez obowiązku posiadania konta na platformie.
W by zadać pytanie lub złożyć ofertę należy założyć konto/zalogować się na platformie Publicomat i skorzystać z zakładek:
1) zakładka Złóż ofertę służy złożeniu oferty wraz z załącznikami,
2) zakładka Pytania do SWZ służy do zadawania pytań Zamawiającemu.
1) zakładka Złóż ofertę służy złożeniu oferty wraz z załącznikami,
2) zakładka Pytania do SWZ służy do zadawania pytań Zamawiającemu.
Także odpowiedzi na wezwanie do np. uzupełnienia oferty, złożenia wyjaśnień oraz przesłanie odwołania lub innych dokumentów czy oświadczeń itp. powinno następować za pośrednictwem tej platformy.
Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych, komunikacja w postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej co oznacza również, że pliki: ofert, oświadczeń, pełnomocnictw i in. wymienionych w SWZ należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.