Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-12-16 12:20:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Sekretarz

Funkcję Sekretarza pełni -
 
Telefon: (089) 751 75 03, pokój 51

Kompetencje Sekretarza.
1.       Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa.

2.       W zakresie powierzonych mu obowiązków Sekretarz zapewnia kompleksowe rozwiązania problemów
oraz nadzoruje w tym zakresie działalność podległego mu w ramach bezpośredniego nadzoru Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.

3.       Do zadań Sekretarza w szczególności należy:
  1)      zapewnienie właściwej organizacji pracy Starostwa,
  2)      czuwanie nad tokiem i terminowością zadań wykonywanych w Starostwie,
  3)      nadzór nad pracą Starostwa w zakresie zgodności z przepisami prawa,
  4)      rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między komórkami organizacyjnymi Starostwa,
  5)      nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu,
  6)      koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd,
  7)      zapewnienie merytorycznej oraz techniczno-organizacyjnej obsługi posiedzeń organów Powiatu,
  8)      nadzorowanie prowadzenia procedur zamówień publicznych,
  9)      nadzorowanie gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa.