Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Sekretarz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-12-16 12:20:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Sekretarz
Funkcję Sekretarza Powiatu Kętrzyńskiego pełni Joanna Mazurowska
Telefon: (089) 751 17 18, pokój 45
Kompetencje Sekretarza.
1. Sekretarz zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa.
2. W zakresie powierzonych mu obowiązków Sekretarz zapewnia kompleksowe rozwiązania problemów
oraz nadzoruje w tym zakresie działalność podległego mu w ramach bezpośredniego nadzoru Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
3. Do zadań Sekretarza w szczególności należy:
1) zapewnienie właściwej organizacji pracy Starostwa,
2) czuwanie nad tokiem i terminowością zadań wykonywanych w Starostwie,
3) nadzór nad pracą Starostwa w zakresie zgodności z przepisami prawa,
4) rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między komórkami organizacyjnymi Starostwa,
5) nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu,
6) koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd,
7) zapewnienie merytorycznej oraz techniczno-organizacyjnej obsługi posiedzeń organów Powiatu,
8) nadzorowanie prowadzenia procedur zamówień publicznych,
9) nadzorowanie gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa.
2. W zakresie powierzonych mu obowiązków Sekretarz zapewnia kompleksowe rozwiązania problemów
oraz nadzoruje w tym zakresie działalność podległego mu w ramach bezpośredniego nadzoru Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich.
3. Do zadań Sekretarza w szczególności należy:
1) zapewnienie właściwej organizacji pracy Starostwa,
2) czuwanie nad tokiem i terminowością zadań wykonywanych w Starostwie,
3) nadzór nad pracą Starostwa w zakresie zgodności z przepisami prawa,
4) rozpatrywanie sporów kompetencyjnych między komórkami organizacyjnymi Starostwa,
5) nadzorowanie toku przygotowania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu,
6) koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd,
7) zapewnienie merytorycznej oraz techniczno-organizacyjnej obsługi posiedzeń organów Powiatu,
8) nadzorowanie prowadzenia procedur zamówień publicznych,
9) nadzorowanie gospodarki powierzchnią użytkową budynków wchodzących w skład siedziby Starostwa.