Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-02-25 13:07:55 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Sekretariat Starosty Kętrzyńskiego
Sekretarka Emilia Schmidt tel. 89 751 75 00, pok 52
Sprawy organizacyjne i obywatelskie
Katarzyna Rudnik, tel. 89 751 17 32, pok 15
Karolina Burzycka, tel. 89 751 17 67, pok 48
1. Dokonywanie analiz zawartych umów i wystawianych na ich podstawie faktur oraz opisywanie merytoryczne faktur dot. zużycia mediów i wykonanych usług na rzecz Starostwa.
2. Prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowej w ramach zamówień publicznych :
a. wyłanianie dostawców w ramach zamówień publicznych,
b. zbieranie potrzeb i analizowanie poziomu zużycia materiałów biurowych,
c. prowadzenie ewidencji zużycia materiałów przez poszczególne wydziały,
d. realizacja zamówień na materiały biurowe,
e. dokonywanie zakupów poza trybem zamówień publicznych, w przypadkach prawnie uzasadnionych,
f. prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
g. opisywanie faktur.
3. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, w tym :
a. przygotowywanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa,
b. przygotowywanie spraw związanych z powołaniem osoby właściwej do stwierdzenia zgonu i jego przyczyny w razie braku lekarza.
4. Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych w tym :
a. przyjmowanie zawiadomień o rzeczach znalezionych,
b. organizowanie ich przyjęcia i przechowywania,
c. prowadzenie postępowania ustalającego właścicieli rzeczy,
d. prowadzenie ewidencji kosztów obsługi przyjęcia, przechowania i wydawania oraz pozostałej dokumentacji,
e. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odmowy przyjęcia rzeczy, sprzedaży oraz przejścia rzeczy znalezionej na własność Skarbu Państwa, orzekanie o kosztach postępowania
5. Rozliczanie rozmów telefonicznych pracowników Starostwa.
6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia powiatu.
7. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach Starostwa oraz innych zadań z zakresu obsługi gospodarczej.
8. Prowadzenie rejestrów i ewidencji.
9. Organizacja i nadzór w zakresie prawidłowego funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej udzielanej przez Powiat Kętrzyński zgodnie z ustawą o nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej z dnia 5 sierpnia 2015r. (Dz.U. z 2015r. poz. 1255) tj. :
a. ustalanie harmonogramów pracy radców, adwokatów i organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej;
b. zamieszczanie niezbędnych informacji na BIP w zakresie działania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej wraz z ich terminową aktualizacją;
c. rozliczanie i opisywanie merytoryczne faktur otrzymywanych od radców, adwokatów i organizacji pozarządowej udzielających porad prawnych oraz faktur w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej zadania;
d. zamawianie materiałów biurowych niezbędnych do wykonywania czynności w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej;
e. sporządzanie sprawozdań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej i terminowe jej przekazywanie.
10. Wykonywanie zadań wynikających z powierzonego stanowiska Kierownika Kancelarii Dokumentów Niejawnych w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie.
2. Prowadzenie gospodarki zaopatrzeniowej w ramach zamówień publicznych :
a. wyłanianie dostawców w ramach zamówień publicznych,
b. zbieranie potrzeb i analizowanie poziomu zużycia materiałów biurowych,
c. prowadzenie ewidencji zużycia materiałów przez poszczególne wydziały,
d. realizacja zamówień na materiały biurowe,
e. dokonywanie zakupów poza trybem zamówień publicznych, w przypadkach prawnie uzasadnionych,
f. prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
g. opisywanie faktur.
3. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, w tym :
a. przygotowywanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa,
b. przygotowywanie spraw związanych z powołaniem osoby właściwej do stwierdzenia zgonu i jego przyczyny w razie braku lekarza.
4. Prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych w tym :
a. przyjmowanie zawiadomień o rzeczach znalezionych,
b. organizowanie ich przyjęcia i przechowywania,
c. prowadzenie postępowania ustalającego właścicieli rzeczy,
d. prowadzenie ewidencji kosztów obsługi przyjęcia, przechowania i wydawania oraz pozostałej dokumentacji,
e. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie odmowy przyjęcia rzeczy, sprzedaży oraz przejścia rzeczy znalezionej na własność Skarbu Państwa, orzekanie o kosztach postępowania
5. Rozliczanie rozmów telefonicznych pracowników Starostwa.
6. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia powiatu.
7. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach Starostwa oraz innych zadań z zakresu obsługi gospodarczej.
8. Prowadzenie rejestrów i ewidencji.
9. Organizacja i nadzór w zakresie prawidłowego funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej udzielanej przez Powiat Kętrzyński zgodnie z ustawą o nieodpłatnej pomocy prawnej i edukacji prawnej z dnia 5 sierpnia 2015r. (Dz.U. z 2015r. poz. 1255) tj. :
a. ustalanie harmonogramów pracy radców, adwokatów i organizacji pozarządowej prowadzącej działalność pożytku publicznego w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej;
b. zamieszczanie niezbędnych informacji na BIP w zakresie działania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej wraz z ich terminową aktualizacją;
c. rozliczanie i opisywanie merytoryczne faktur otrzymywanych od radców, adwokatów i organizacji pozarządowej udzielających porad prawnych oraz faktur w zakresie obsługi organizacyjno-technicznej zadania;
d. zamawianie materiałów biurowych niezbędnych do wykonywania czynności w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej;
e. sporządzanie sprawozdań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej i terminowe jej przekazywanie.
10. Wykonywanie zadań wynikających z powierzonego stanowiska Kierownika Kancelarii Dokumentów Niejawnych w Starostwie Powiatowym w Kętrzynie.
Sprawy kadrowe
Marta Kawczyńska tel. 89 751 17 20, pok 57
Kompleksowa obsługa kadrowa Starostwa Powiatowego w Kętrzynie oraz kierowników jednostek Powiatu Kętrzyńskiego, w tym m.in. :
-
prowadzeniem naboru na stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
-
sporządzanie umów o pracę oraz dokumentów dotyczących ich rozwiązania,
-
wypełnianie i przekazywanie do ZUS oraz innych instytucji niezbędnych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników oraz zleceniobiorców,
-
prowadzenie spraw dotyczących szkoleń dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników Starostwa Powiatowego w Kętrzynie,
-
prowadzenie spraw związanych z praktykami i stażami,
-
prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem akt osobowych pracowników Starostwa Powiatowego w Kętrzynie,
-
prowadzenie praktyk studenckich i uczniowskich w Starostwie i współdziałanie w tym zakresie z uczelniami, szkołami i instytucjami kierującymi słuchaczy na praktyki,
-
nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,
-
nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, prowadzenie ewidencji przydzielanych środków BHP,