Kętrzyn: Budowa ulicy Słonecznej wraz z kanalizacją deszczową w Korszach
Numer ogłoszenia: 33253 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie , Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słonecznej wraz z kanalizacją deszczową w Korszach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje Budowę ulicy Słonecznej wraz z kanalizacją deszczową w Korszach - zgodnie z projektem budowlanym załącznikiem nr 7 do SIWZ - w skład, którego wchodzi: a)rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi/ulicy b)wykonanie nowej nawierzchni i podbudów drogi/ulicy Słonecznej i parkingu c)wykonanie zjazdów z drogi oraz dostosowanie wysokościowe zjazdów istniejących do niwelety budowanej drogi oraz do szerokości bram wjazdowych na posesje d)przebudowa kolizji drogi z inną infrastrukturą (sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi, wodociągowymi, sanitarnymi), w tym regulacja wysokościowa wyłazów studni i zasuw istniejących w drodze e)budowa sieci kanalizacji deszczowej odwodnienia korony drogi/ulicy f)wykonanie oznakowania pionowego i poziomego drogi/ulicy Powstałe podczas budowy odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać procesom odzysku lub unieszkodliwienia - na koszt własny - zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 z późn. zm.). Materiał z odzysku nadający się do ponownego wbudowania Wykonawca zobowiązany jest na koszt własny dostarczyć do Zarządu Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn.: Budowa ulic Wiejska, Zielona, Słoneczna wraz z kanalizacją deszczową w Korszach - wykonaną przez biuro projektowe Tomasz Kulik Biuro Projektów Inżynieryjnych ul. Spacerowa 15, Gajewo, 11-500 Gajewo i na podstawie uzyskanej decyzji o pozwoleniu na budowę nr WA.6740.3.5.2014 z 24.04.2014r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.11.10-9, 45.22.33.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum dwie roboty budowlane polegające na przebudowie lub budowie drogi w terenie zurbanizowanym (miejskim), wraz z kanalizacją deszczową o długości minimum 200mb., każda. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane: a) wykonawcze w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, tj. kierownika budowy. Osoba ta musi się wykazać praktyką w kierowaniu budową lub przebudową drogi w terenie zurbanizowanym (miejskim). Na potwierdzenie posiadania przez kierownika budowy doświadczenia, wymagane jest złożenie dokumentacji poświadczającej doświadczenie w kierowaniu budową lub przebudową drogi w terenie zurbanizowanym (miejskim). b) wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności , c) wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności UWAGA: Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub podwykonawstwa. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują lub będą dysponować minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane: a) wykonawcze w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, tj. kierownika budowy. Osoba ta musi się wykazać praktyką w kierowaniu budową lub przebudową drogi w terenie zurbanizowanym (miejskim). Na potwierdzenie posiadania przez kierownika budowy doświadczenia, wymagane jest złożenie dokumentacji poświadczającej doświadczenie w kierowaniu budową lub przebudową drogi w terenie zurbanizowanym (miejskim). b) wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności , c) wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości nie niższej niż 300.000 zł. (trzysta tysięcy złotych). Na potwierdzenie Wykonawca dostarczy informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg. formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w terminie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
Pl. Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn (pokój nr 35).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie