Reszel: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Reszlu realizowane w ramach projektu pn. Rozwój e-usług medycznych w ZOZ w Reszlu
Numer ogłoszenia: 265997 - 2014; data zamieszczenia: 31.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu , ul. Słowackiego 3, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7529450, 7529456, faks 0-89 7529451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Reszlu realizowane w ramach projektu pn. Rozwój e-usług medycznych w ZOZ w Reszlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 2.2.1. zakup i dostawę następującego sprzętu komputerowego: 1) Komputery PC 2) Laptopy 3) Serwery 4) Macierz dyskowa 5) Biblioteka taśmowa 6) Drukarki 7) Przełączniki sieciowe (warstwa rdzeniowa, dostępowa, SAN) 8) Router z firewall 9) UPS 10) Infokiosk 2.2.2. Dostawa i wdrożenie oprogramowania Systemu Informatycznego w części białej i części szarej, w tym przeszkolenie pracowników. 2.2.4. Wymiana przełączników sieciowych na zarządzalne GbEthernet. 2.2.5. Dostawa systemu do backupu i archiwizacji danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0, 48.00.00.00-0, 48.44.00.00-4, 48.45.00.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.26.80.00-1, 48.82.00.00-2, 48.61.20.00-1, 30.23.60.00-2, 30.21.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w wysokości 15 000,00 zł 8.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis urządzeń technicznych tj Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 6.2. Oświadczenia o bezpłatnej dostępności do najnowszych sterowników i uaktualnień poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera wraz z podaniem adresu strony internetowej. 6.3. Opisu rozwiązania informatycznego spełniającego wymagania opisane SIWZ. 6.4. Próbki oferowanego oprogramowania w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym, potwierdzającą wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 8 do SIWZ. 6.4. Zobowiązania Wykonawcy do dostawy oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.5. Zobowiązania Wykonawcy do instalacji oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.6. Zobowiązania Wykonawcy do uczestniczenia w testowaniu i usuwaniu błędów zainstalowanego oprogramowania na warunkach przedstawionych w SIWZ. 6.7. Zobowiązania Wykonawcy do zorganizowania odbioru przedmiotu zamówienia na warunkach przedstawionych SIWZ. 6.8. Oświadczenie zawierające określenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego . Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych, a także autoryzacje producenta serwera - dokumenty potwierdzające powyższe należy dołączyć do oferty. 6.9. Oświadczenie producenta sprzętu informatycznego, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 6.10. Oświadczenia, iż oferowany sprzęt informatyczny zawiera elementy fabrycznie nowe wyprodukowane zgodnie z normą ISO-9001, ISO-14001 lub równoważne oraz posiada niezbędne certyfikaty. Przedstawienie Deklaracji zgodności CE wymagane jest na etapie dostawy sprzętu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach: a. istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku zostanie dokonana zmiana umowy w zakresie przedmiotu niniejszej umowy bez zmiany jej wartości brutto; b. nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym - w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innych niż zaoferowane w ofercie urządzeń i oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów; c. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta - w takim przypadku Zamawiający przewiduje zmianę umowy poprzez wydłużenie okresu gwarancji bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów; d. wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych niniejszą umową; e. siła wyższa - w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu; f. wystąpienie katastrofalnych działań przyrody takich jak m.in. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca, silne mrozy - oraz zdarzenia nadzwyczajne, w tym m.in. zamieszki uliczne, atak terrorystyczny, katastrofa budowlana w siedzibie ZOZ , w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o uniemożliwieniu realizacji obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu; g. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w §2 ust. 1 tj. ceny brutto w przypadku zmiany przepisów określających wysokość stawki podatku VAT; h. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany adresu w przypadku, gdy zostanie zmieniony w rejestrze lub ewidencji, na ten adres.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_ketrzynski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Reszlu ul. Słowackiego 3 11-440 Reszel.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie wchodzi w zakres projektu pn. Rozwój e-usług medycznych w Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Reszlu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013 w ramach Osi Priorytetowej 7 - Infrastruktura społeczeństwa informatycznego, Działania 7.2 Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1 Usługi i aplikacje dla obywateli..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak