ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Kętrzynie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-02-25 13:58:56 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Funkcję Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów sprawuje - Anna Kulicka
 
Tel. 089 751 17 66, pokój 49 - skarbnik
Tel. 089 751 17 56, pokój 15 – z-ca gł. księgowego

Wydział Budżetu i Finansów nadzoruje Skarbnik powiatu przy pomocy zastępcy głównego księgowego.

Do podstawowych zadań Wydziału Budżetu i Finansów należy:
1) prowadzenie spraw wchodzących w zakres finansowania działalności starostwa powiatowego, współpraca
w tym zakresie z bankiem,
2) przeprowadzanie okresowych kontroli z wykonania budżetu przez jednostki organizacyjne powiatu
oraz sporządzanie informacji z wykonania budżetu powiatu,
3) organizacja i prowadzenie obsługi kasowej starostwa powiatowego,
4) sporządzanie listy płac pracowników starostwa powiatowego, dokonywanie wypłat wynagrodzeń, wystawianie zaświadczeń o zarobkach, prowadzenie kartoteki wynagrodzeń pracowniczych,
5) dokonywanie rozliczeń z tytułu podatków i ubezpieczeń społecznego i zdrowotnego pracownika,
6) prowadzenie spraw podatkowych oraz ubezpieczeń rzeczowych,
7) prowadzenie windykacji należności powiatowych i Skarbu Państwa,
8) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi starostwa w zakresie ustalania wymiaru opłat, cen i innych należności pieniężnych powiatu i Skarbu Państwa
9) ewidencja i rozliczanie składników majątkowych powiatu i Starostwa Powiatowego,
10) prowadzenie procedur dot. udzielania dotacji celowych na realizacje zadań zleconych przez powiat podmiotom nie funkcjonującym w sferze finansów publicznych,
11) prowadzenie procedur zmierzających do sporządzenia projektu budżetu, budżetu, układów wykonawczych jednostek budżetowych oraz planów finansowych Starostwa Powiatowego,
12) zestawianie i analiza harmonogramów realizacji dochodów i wydatków budżetu powiatu,
13) przyjmowanie i zestawianie sprawozdań finansowych z realizacji dochodów i wydatków budżetowych, gospodarstw pomocniczych, środków specjalnych i funduszy celowych,
14) ewidencja zmian w planie dochodów i wydatków budżetu powiatu,
15) sporządzanie list wypłat:
- ekwiwalentów z tyt. Wyłączenia gruntów z upraw rolnych i prowadzenie uprawy leśnej,
- stypendiów,
- wynagrodzeń i świadczeń pracownikom Starostwa,
16) wystawianie i potwierdzanie faktur VAT
« powrót do poprzedniej strony