Sekretarz
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Sekretarz
Sekretarz
Funkcję Sekretarza Powiatu Kętrzyńskiego pełni Joanna Mazurowska
Telefon: (089) 751 17 70, pokój 51
Kompetencje Sekretarza:
- Działając z upoważnienia Starosty, kieruje bieżącą pracą Starostwa, zapewnia sprawne funkcjonowanie Starostwa, nadzoruje i koordynuje działalność wszystkich wydziałów i w tym zakresie podlegający mu w ramach bezpośredniego nadzoru Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich oraz Biuro Obsługi Organów Powiatu..
- Do zadań Sekretarza należy:
- w ramach sprawowanego nadzoru i koordynacji:
a) koordynacja działalności wszystkich wydziałów w szczególności poprzez:
- organizowanie narad koordynacyjnych w celu realizacji zadań przez różne komórki organizacyjne Starostwa i rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy wydziałami,
- prowadzenie nadzoru w zakresie zgodności działania wydziałów z prawem, w tym w szczególności z Kodeksem postępowania administracyjnego oraz uchwałami Rady Powiatu i Zarządu Powiatu Kętrzyńskiego, zarządzeniami i poleceniami Starosty oraz zakresami obowiązków wydziałów,
- nadzór w zakresie stosowania przepisów Regulaminu Organizacyjnego, organizacji pracy, dyscypliny i czasu pracy, przestrzegania instrukcji kancelaryjnej, w tym gromadzenia i przechowywania dokumentów, przestrzegania obowiązującego regulaminu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej równowartości w złotych 30000 EURO, przestrzegania przepisów bhp i przeciwpożarowych, ewidencji sprzętu i urządzeń biurowych, prawidłowego zakupu i wykorzystania sprzętu komputerowego,
- udzielanie urlopów bezpośrednio podległym służbowo naczelnikom wydziałów i bezpośrednio podległymi pracownikom na samodzielnych stanowiskach,
- zatwierdzanie krajowych wyjazdów służbowych pracowników Starostwa za wyjątkiem Członków Zarządu i Skarbnika,
2) organizowanie i nadzorowanie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej,
3) nadzór nad wydawaniem decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń w wydziale organizacyjnym i spraw obywatelskich, a także upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych, postanowień i zaświadczeń,
4) organizowanie sprawnego udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski,
5) koordynacja realizacji uchwal Rady i Zarządu oraz załatwiania wniosków Komisji Rady, interpelacji i wniosków radnych,
6) ramach koordynacji działań w zakresie dostępu do informacji publicznej:
a) nadzór nad wewnętrznymi regulacjami w zakresie dostępu do informacji publicznej,
b) koordynacja spraw w zakresie zapewnienia dostępu do informacji publicznej w tym realizowanego poprzez publikację informacji na urzędowej stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, zgodnie z obowiązującym podziałem zadań,
c) realizacja zadań związanych z organizacją elektronicznej administracji,
d) przyjmowanie ustnych oświadczeń ostatniej woli spadkodawców.
3. Sekretarz wydaje naczelnikom wydziałów polecenia i podejmuje decyzje kierownicze w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Starostwa oraz podpisuje pisma na zasadach określonych w odrębnym upoważnieniu Starosty.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dagmara Ambrosewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-08-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dagmara Ambrosewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-12-16 12:15:45 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-12-16 12:20:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-08-12 09:49:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3986 raz(y) |